sâmbătă, 16 ianuarie 2010

E doar despre mine! .


Scout-ul faceee cine vrea!.\m/ .

Pentru ca am 14 ani  si inca sunt copil! .Pentru ca acum nu-mi pasa , dar intr-un viitor [apropiat sau departat ] o sa-mi pese! [poate] .Dar momentan nu! .


"My father yells

What you gonna do

With your life.".

E o viata scurta [si rea ! ] nu merita s-o irosesti gandindu-te la viitor .Sau la vorba parintilor : Ce-o sa faci pe la 20 de ani daca nu stii nici macar cartofi prajiti sa faci ? .Mai e muult pana la 20 , am timp sa invat sa fac si cartofi si tot ! Mda,  nu-mi pasa de viata [nu ma arunc maine de pe bloc sau ma tai cu lama!. ] .Ma refer ca daca ai o viata traieste-o asa cum iti place , si incearca sa lasi ceva in urma! 

Nu incerca sa ma intelegi ca nu multi pot s-o faca ! [Nici macar Codruta! ].

      Sfat : Spera de acum la tot ce e mai bine ,

                           Si incepe sa te gandesti mai mult la tine! . 



Niciun comentariu: